Praktik & Företagsmässa

Dagen har varit fylld med saker att göra och jag är helt slut. Sökte praktikplats hela förmiddagen och det gick varken framåt eller bakåt. Fick många tack men nej tack. Men fick några kanske också som jag skulle återkomma med cv och presentation och ett företag ville att jag skulle ringa någon annan att prata med. Så det ska jag göra imorgon. Plus att jag skulle återkomma till några andra för att personalchefen inte var inne idag.
Nu under eftermiddagen var det företagsmässan på arbetsförmedlingen som gällde. Intressant? Ja kanske. Imponerad? Nja jag vet inte, har varit med på för många företagsmässor så jag vet varken ut eller inte. Roligt? Ja men inte på det sätt som folk tror. De jag gick med (framförallt Eva) gjorde eftermiddagen mycket roligare att ta sig igenom måste jag tillägga. Har nog inte skrattat så här mycket sedan sist och när det var kommer jag inte ihåg när det var tyvärr.

Tyvärr (kanske inte tyvärr) så kom jag in på ett sidospår och jag registrerade mig som säljare/konsult för Oriflame. Ska på ett informations möte på måndag för mer info och om jag verkligen vill hålla på med det här. Kvinnan jag pratade med sa att man inte behövde åka hem till folk och ha visning så utan om vänner vill ringa och beställa saker osv. Ja ja vi får se.
Publicerat: 2012-03-29 @ 17:58:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!