Ögongodis

Sitter på Lernia och försöker att jobba med projektarbete och praktiksök. Men det går inget vidare. Blir lätt distraherad av ögongodiset som finns  här på Lernia. Vad göra vad göra? Eva och jag sitter här och diskuterar hur en man ska se ut och "ögongodiset" har precis det.
Har man blivit en kärlekskrank på tidigt gamla dar? Kanske inte, men det skadar inte att titta som det heter. Men om en man har just det vad ska man göra? Man kan inte låta bli att titta. Blir inte svårt att komma till kursen på morgonen om man får titta lite på honom. Lyckliga Eva har ju honom som lärare medan jag själv har två nötter till lärare även om de är någorlunda trevliga och försöker göra sitt eget bästa.
Jag har kommit fram till att man får lida en längre tid för att kunna få titta på honom. Ska jag lägga in en stöt eller inte? Kommer det att bli kattfigth mellan mig och Eva? Troligtvis inte men man vet aldrig. *skratt*
Publicerat: 2012-03-30 @ 12:44:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!