Mirakel

                                                          
Ärligt talat så förstår jag inte varför det är sådant spektakel kring Björn Ranelids & Sara Lis låt Mirakel. Ju fler gånger jag hör den desto bättre tycker jag att den är. På något konstigt vrickat sätt så hoppas jag att Björn & Sara Li vinner så att alla pesemistiska allvetande idioter får sig en knäpp på näsan. Men snacka om vilket ramaskrik det kommer att bli i så fall. Nej all kredd till denna duo och jag hoppas på deras bästa även om jag hoppas att Top Cats vinner.

Detta sagt med skyhög feber och yrsel. Tack kära far för att du kom över med lite panodil så att jag kan överleva ett par dagar till. 40 graders feber är inte alls roligt kan jag tala om. Men man överlever antar jag, tänk så mycket skit som försvinner när kroppen rensar sig själv nu när man är sjuk.
Publicerat: 2012-03-10 @ 21:14:36


1 kommentarer
Postat av: Elza

Tyvärr vann inte Ranelid men jag är ändå på din sida. Men nästa vecka måste du komma och hälsa på och se hur fint vi fått det!

2012-03-11 - 00:47:57 | URL: http://meitene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!