Melodifestivalen

Är ännu en gång besviken på melodifestivalen även om jag vet att det bara är andra chansen. De ända låtar som jag tycker är bra är Torsten Flinks och Baby Dolls låtar. Vad har hänt med den svenska melodifestivalen egentligen? Det var så mycket bättre bara 10 år tillbaka, undrar vad Christer Björkman och de svenska låtskrivarna tänker på när de skriver låtarna och bestämmer vilka låtar samt artister skall vara med. Har de tänkt att det som var populärt året innan ska passa året efter eller har de tänkt över huvudtaget? Allvarligt talat så funderar jag på att ge upp det hela och bojkotta det med stora bokstäver.

                                            
Nej nu ska jag stänga av dumburken och gå och kramas med kudden och brottas med täcket för att få någon form av sömn. Förhoppningsvis drömmer jag inget som jag kommer att komma ihåg. Det är frustrerande samtidigt som det är otroligt spännande. Är nog en upprepande skiva som hakat sig på den gamla grammofonen, men det bryr jag mig inte om.
Publicerat: 2012-03-03 @ 21:13:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!