Magkänsla

Magkänslan jag hade gäller inte för dagen och det är en stor lättnad, visst än är ju inte dagen slut och magkänslan har inte blivit starkare eller svagare men finns där och gnager. Är bara lättad över att det inte hände något idag som skulle förstöra min dag. Fast på något sätt gjorde den det då den hela tiden fanns i mitt bakhuvud och vad jag än har gjort har jag varit mer försiktig än vanligt.
Sitter och jobbar med mitt projektarbete och för tillfället kommer jag inte någon vart med något jag gör. Visst en bit på vägen har jag kommit men det går trögt. Imorgon blir det lärarlöst och på något sätt är det skönt, samtidigt som det kommer att få mig att stressa ännu mer. Fråga mig inte varför för jag vet inte alls varför. En sak är säkert och det är att det är svårare och knöligare att öppna eget företag än vad jag trodde.
Publicerat: 2012-03-19 @ 17:21:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!