Kväller

Kvällskvist och jag sitter och funderar på om jag ska gå och göra kväller nu. Det är en ny dag imorgon och jag kommer antagligen sitta hela eftermiddagen med att räkna ut kostnader och inköp osv för mitt företag som jag ska öppna i projektarbetet. Inte lätt och jag sliter håret av mig.
Önskar att jag hade ett mattehuvud när jag sitter och försöker klura ut kostnader, utgifter, vinster och annat sådant. Det är svårare än vad jag trodde. Samtidigt som det givetvis är roligt att jobba med det.

Nej nu säger jag godnatt och låter John Blund strö lite drömglitter över mig!

Publicerat: 2012-03-20 @ 22:44:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!