Kvällen

Kvällen är här och tiden går så otroligt fort. Och jag kan inte göra något åt det, men jag skulle vilja veta vart det tog vägen. Har varit hos faster och spelat bingolotto och givetvis vann jag inte. Men kunde ha vunnit en resa till Italien och det skulle inte ha suttit fel om jag får säga det själv.
Imorgon är det en ny dag och en ny vecka med nya möjligheter och val. Vi ska ha lokalvård den kommande veckan och vi ska lära oss att städa. Som om man inte kan städa, men det bästa är att jag får sovmorgon och börjar inte förrän vid 09.00.
Nej nu ska jag göra kväller och bänka mig framför TV:n för att se vad som visas. Inget bra men vad kan jag göra åt det? Antingen sätta på en film jag inte sätt på evigheter eller krama kudden.
Publicerat: 2012-03-04 @ 20:22:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!