Halshuggen

Halshuggen och nerblodad efter att två envetna personer försöker ta kål på mig. Det är ungefär så i korta drag som min senaste dröm såg ut. Snart vet jag inte om jag orkar mer. Har knappt sovit något över en veckas tid och det tär på både kropp och själ. Har fått olika tips om hur jag ska bli av med drömmarna, men det är inte alltid så enkelt. Det är det undermedvetna som styr det mesta. Jag säger inte att det inte går att styra sina drömmar, det är inte alltid som fungerar.

Sitter och yrar och vet inte vad som komma skall. Är hemkommen från kursen efter en hel dag med lokalvård och allt vad som höras till. Som om man inte kan det. Trött i huvudet och oerhört rastlös. Får väl se hur det kommer bli.
Publicerat: 2012-03-06 @ 15:28:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!