Gravid

Då har man varit gravid och förlöst barnet bara på ett par timmar. Inte illa får jag säga. Får även tillägga att graviditeten var på kursen och att jag även förlöstes där, av inte mindre min ena lärare Gunnar. Vem som är fadern har jag ingen aning om för den som undrar och det blev även ett litet flickebarn. Dessutom var värken i rygg och mage (den nedredelen av den) värkte som nästan fått mig att gå i tusen bitar.

För att påpeka att allt detta bara var en dröm och att detta inte alls är verklighet för den som blir förskräckt av nyheten. En dröm som har varit en konstig upplevelse med en massa skratt och generade lärare. Berättade det för Jenny och Gunnar och båda fick ett gott skratt. Alla ställde en massa frågor om självaste drömmen och frågade hur jag mådde efteråt. Ha ha säger jag bara även om det är ett ämne som säger "Intresseklubben antecknar". Jag får bara säga att jag inte alls känner att få barn själv om jag skulle komma på den tanken. Så till er alla som fått barn så förstår jag vad ni har gått igenom. För den värk jag hade i drömmen och nu under dagen har varit förgävlig och jag säger bara AJ!
Publicerat: 2012-03-01 @ 15:16:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!