Grått och

väldigt trist där kylan tränger in genom huden. Får bara hoppas att solen kommer fram senare under dagen. Men vet inte om dagen kommer bli bra, har varit vaken sedan sex imorse med en mage som verkligen ville vända sig ut och in, upp och ner. Får mig att må pyton och jag hoppas att det går över, för det är inte så här jag vill att min söndag ska se ut.

Får se om jag har ork och lust att ställa mig och baka lite matbröd och bullar senare. Har ett baksug någonstans i maggropen men om detta illa varslande skiten ska fortsätta vet jag inte vad jag vill och om jag orkar med något under dagen.
Publicerat: 2012-03-04 @ 10:33:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!