Full i fan!

Är på ett humör som är full i fan och jag har ingen aning vad det har kommit ifrån om jag ska vara ärlig. Kan hända att det beror på att jag har fått i mig alldeles för mycket Ögongodis. Eller så beror det på att rackarungen i mig kommit fram.
Eva och jag har suttit hela eftermiddagen och smidit planer och jobbat med projektarbeten osv. Måste säga att vi har kommit fram till en hel del bra saker och lyckats få ner en del på papper. Nu j*vlar ska det skrivas en bok om härskapet.

Sitter nu i soffan och filosoferar på vad jag ska göra här näst. Är på alldeles för piggt humör och jag vill göra något galet. Eller så vill jag inte alls göra det. Det är svårt och trots detta så har jag en betyngande huvudvärk som är på väg och sänker hela båten.

Var hemma hos far tidigare och åt mat, grillad kyckling och potatissallad. Det säger man inte nej till eller hur? Så nu är jag mätt och belåten till nästa gång. Tror att jag ska gå vidare till nästa punkt på listan och sätta mig och läsa ett häfte som jag ska ha läst till på måndag.

Publicerat: 2012-03-30 @ 19:12:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!