Fel?

Vad gör jag för fel egentligen? Jag vill inte vara den som går runt och är förbannad och irriterad hela tiden. Jag vill kunna skratta och vara glad också utan att behöva tänka på att andra kan uppfatta det fel. Ska inte jag få må bra också? Ska jag gå till ett ställe varje dag och må dåligt samtidigt som jag blir förbannad för en liten sak som går att lösa på ett vuxet sätt? För vi alla är väl vuxna på denna förvuxna lekskola? Ingen lyssnar på vad jag har att säga och det slutar med att jag går därifrån förbannad och irriterad på mig själv. Det får mig att må dåligt och jag blir så arg att jag börjar att gråta. Vad är det för barnleksfasoner folk håller på med? När ska detta helvete sluta så att man kan gå vidare i livet utan att man störs på saker som vuxna människor kan lösa.
Om det inte händer något imorgon så är jag illa tvungen att gå till högre makter och göra så att fler inte råkar ut för samma skit som jag har gjort bara för att jag råkar vara för snäll för mitt eget bästa. Jag ska inte hamna mellan två stolar för att jag är för snäll för mitt eget bästa och kom inte sedan och säg att mitt humör inte går att kontrollera. Vad var det som fick det att dyka upp och härja fritt då? Jo ni tokstollar som tror att ni kan trampa på mig utan att jag tar skada över det.
Publicerat: 2012-03-15 @ 16:14:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!