Feberfri

Febern så gott som borta och jag känner mig piggare. Mer allert på något sätt. Men helt fri från denna bakterie är jag inte och hostan är nog den som är värst just nu. Får se om jag åker till kursen imorgon, men troligtvis inte. Men det återstår att se som sagt. Får bara hoppas på att jag inte tappar rösten också för det vore förödande just nu.
Nej nu ska jag gå och sysselsätta mig lite, får passa på när jag ändå har lite energi att förse mig med så att säga. Men får börja med det enklaste och minst energikrävande och tidsförödande som toaletten. Jo jag vet intresseklubben antecknar.
Publicerat: 2012-03-11 @ 11:39:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!