Död eller levande?

För tillfället är jag mer död än levande och jag börjar fundera på om lungorna kommer att dyka upp snart. Känns som om de är på god väg ut ur kroppen. Även om febern börja ge med sig så känner jag att det inte riktigt är bra. Men jag får ta ett steg i taget och se vad som händer. Men det är en stor skillnad från igår med stora bokstäver.

Nej ska återgå till sängen och läsa lite, har fått mer tid till att läsa nu när jag inte orkar göra något alls. Har ju några böcker att läsa om jag säger så.

                                                  

Publicerat: 2012-03-10 @ 12:57:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!