Big Borther

Sitter och tittar på bigbrother och inser att den här säsongen är betydligt sämre än det förra. Det var mer skratt och mer intriger som inte var så nedervärdigt som det är nu. Nu är det mer wannabes och bimbos med fjortis beteende. Ja jo jag vet att jag inte behöver titta på skiten, men är man nyfiken så är man och då får jag stå mitt kast.

Fortfarande full i skratt att jag lyckades få en fullvuxen karl att bli generad. Inget jag trodde att jag skulle lyckas med under den korta period på kursen.
Men jag lyckades få hela klassen att bli engagerad och de fick ihop en hel historia om varför jag kunde ha drömt just det jag gjorde och hur drömmen kunde sluta om jag fått fortsätta drömma. De är banne mig värre än vad jag är när jag sätter den sidan till. När vi slutade så fick jag lova att berätta imorgon vad jag drömt härnäst.

Publicerat: 2012-03-01 @ 19:11:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!