Tisdagens sysslor

Ännu en dag som är på väg att passera. Och åter igen hade jag svårt att komma upp ur sängen imorse och jag förstår inte varför då jag kom i säng skapligt igårkväll.
Har haft en dag fylld med lite och ingenting alls känns det som. Hade engelsk konversation två timmar på morgonen och sedan satt man åter igen och stickade. Vet egentligen inte vad jag tycker om det hela över lag ännu. Å andra sidan har jag bara varit där i två dagar så det är svårt att säga exakt vad jag tycker.
Imorgon ska vi till Söderköping och äta lunch och strosa runt. Vet egentligen inte varför vi ska dit utan hänger bara med strömmen så att säga.
Är hemma hos syster och är barnvakt åt busfröna så att syster kunde komma iväg på avslutningsmiddag med sin ridgrupp. Skönt att inte behöva åka hem direkt idag känner jag. Samtidigt som jag har en tråd som drar i mig. Undrar vad det kan bero på.
Ska återgå till att se så att busfröna sköter sig och inte river huset, det vore inte så roligt alls. ;-)
Publicerat: 2012-06-12 @ 18:49:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!