Tilltrasslad och stuvad bakom vissna löv

                   
Känner mig tilltrasslad och ensam. Tröttare än tröttast och vill lägga mig på en stor äng och bara följa strömmen med ljudet av vinden som följer trädens linjer. Samt se fåglarna flyga högt uppe i skyn där man på något sätt är mer fri än vanligt. Huvudet snurrar och yrseln gör mig tröttare tyvärr. Har ringt en massa telefonsamtal och på måndag ska jag på ett möte. Nu har ett stort steg tagits men det återstår att se hur det går och om det är något för mig eller inte. Efter det så måste jag höra av mig till M och berätta vad och hur jag gör. Skönt att det är helg så att man kan samla lite tankar och annat som strular i skallen just nu.
Publicerat: 2012-06-01 @ 16:32:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!