Sveriges värsta bilförare

Sitter och tittar på Sveriges värsta bilförare och ärligt talat så kan jag inte förstå att vissa kan ha körkort. Själv har jag inget körkort och det kanske bara är bra att jag inte har det. Känner mig själv relativt bra och det skulle säga att jag inte är någon bra bilförare. Men dessa fyra som är kvar...jag får enbart skaka på huvudet och vara glad över att jag inte bor i närheten av dem.


                                               
Publicerat: 2012-06-01 @ 21:43:30


1 kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

haha håller med dig! Man kan verkligen inte förstå hur vissa av de kan ha körkort ...



- åh vad kul att du gillade inlägget och tipsen :D

2012-06-03 - 17:01:46 | URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!