Lägger upp planer för sommaren

Känner mig fortfarande helt utslagen och huvudet hänger inte alls med mig som jag vill att det ska göra. Den senaste tiden har jag haft värk i hela kroppen samt en ständig huvudvärk som gör sig påmind. Allt det här gör mig mer eller mindre utmattad och orkeslös. Men man ska inte klaga det vet jag och att det finns dem som har det värre än vad jag har det.
Sitter och försöker planera upp lite vad som ska göras under sommaren. Det går inte något vidare bra då jag inte har så mycket som jag vill göra. Dessutom är jag uppbundet till saker som inte går att strunta i. På måndag börjar jag på en ny sysselsättning vilket ska bli skönt då jag kommer att ha något att göra. Ska dock försöka planera in en resa upp till kära syster i Härnösand. Vilket ska bli roligt då det var så länge sedan jag träffade henne. Sedan har jag underbara föräldrar samt syster som betalar för resan vilket är uppskattat.

                                 

Publicerat: 2012-06-07 @ 17:36:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!