God morgon

Passar på att gör en paus i allt rörande spring jag har nu på morgonen för att önska alla en god morgon denna regniga lördagsmorgon. Regnet öser i stort sett ner utanför och jag är mer eller mindre pigg eller övertrött. Har varit vaken sedan 04.00 imorse och inte har jag kunnat somna om heller. Det är så typiskt när jag lyckades på något underligt sätt somna skapligt igår kväll. Har sovit dåligt en längre period nu och jag känner av det i både kropp och själ. Vet inte vad jag ska göra, allt blir bara fel på ett sätt.
Springer runt och städar, eller plockar och dammar det som inte låter. Vill ju inte väcka grannarna med mitt städande och dammsugande. Å andra sidan skulle det inte skada då mina grannar (speciellt en) kan vara riktig högljud av sig. Framförallt hennes ouppfostrade skrälle till hund.
Om några timmar kommer mor på besök och jag får bara hoppas att jag kan hålla mig vaken och allert när hon är här. Dock så återstår det att se hur det blir. Tyvärr vet jag egentligen inte om jag vill ha henne på besök, men det kanske är lika att låta henne komma så att jag slipper hennes tjat om hur jag mår och har det. Så typiskt henne och jag är SÅ trött på det. Är för snäll för att säga åt henne trotts att hon säger åt mig att säga ifrån när hon blir för jobbig. Lättare sagt än gjort.

                                             
Publicerat: 2012-06-09 @ 05:48:23


2 kommentarer
Postat av: Tessa

Då får jag säga godmorgon till dig med. Du ska se att det går bra med din mamma. Ta vara på den tid ni har innan det är för sent.

2012-06-09 - 06:54:10 | URL: http://tessameddetmesta.blogg.se/
Postat av: Anna

Vet vad du menar, mamma kan lätt bli alldeles för jobbig. Och det är kroniskt hos henne tyvärr.

2012-06-09 - 10:20:14 | URL: http://imaginerium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!