Där helgen tar slut börjar veckan

Jaha då har helgen passerat och jag har inte gjort så mycket under dagarna. Lite tråkigt att helgen ska vara så kort, men det finns väl en anledning till det antar jag. Nu börjar en ny vecka med nya möjligheter och nya saker att fasa över. Imorgon ska jag iväg till Medborgarkontoret för ett möte med en där. Sedan får vi se hur det går, om jag får en plats där eller inte. Får kanske hoppas på det bästa även om jag fasar för det värsta.
Hoppas bara på att det blir någorlunda bra väder så att man inte deppar ihop fullständigt. Det är le och bita ihop och gråta sönder mig själv i min ensamhet. Visheten har talat märker jag!
Publicerat: 2012-06-03 @ 21:04:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!