Dagens början och dagens slut

Dagen började som vanligt med ånget över att man vaknar och är illa tvungen att gå upp. Men upp var jag tvungen då jag skulle iväg. Och iväg for jag till Medborgarskolan och träffade lite folk. Det verkade vara vettigt och jag blev visad lokalerna och vad de sysslar med. Fick även träffa en av cirkelledarna och några som går där, fick prata lite med dem om vad de gör och vad som är planerat. Har ännu inte bestämt mig om hur jag ska göra om det är något för mig eller inte. Men helt tokigt verkade det inte vara om jag ska vara ärlig. Men men...ska tänka till imorgon innan jag hör av mig till M på arbetsförmedlingen om hur jag gör och inte gör. Sedan om jag nu bestämmer mig att börja där och har meddelat M det skulle jag höra av mig och jag kunde börja på måndag nästa vecka. Svårt beslut ;-) Men ja ja...det blir nog bra hur jag än gör.
Imorgon ska jag knata över till far och Kerstin för att hjälpa Kerstin baka lite bullar. Får se om det bara blir det eller om damen fått för sig att jag ska hjälpa henne att baka mer. Det återstår att se och man vet aldrig hur hon gör. Men det är lite tidsfördriv och gör att dagen går lite fortare. Är så trött och har så svårt att sova om nätterna. Det trycker på bröstet och ångesten gnager mer och mer. Det var någorlunda bra förra veckan, men nu har det återkommit och jag blir galen.

Nej nu ska jag försöka få mig lite sömn och förhoppningsvis kan jag få en hel natts sömn. Det var länge sedan jag sov en hel natt. Det återstår dock att se hur det går och blir. Men om det inte blir bättre så får jag ringa min läkare och få hjälp med det med...
Publicerat: 2012-06-04 @ 21:51:40


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!