Dagen där värken tar över

                                              

Trött och nedstämd med värkande leder och dunkande skallebang. Kan det bli bättre än så här? Kanske inte och jag orkar inte bry mig. Har inte orkat engagera mig i så mycket idag utan tagit små babysteg i allt det lilla jag har gjort under dagen. Vilket inte är mycket tyvärr. Men orkar man inte så orkar man inte.
Det sägs att det är nationaldagen idag, men jag förstår inte riktigt poängen med det hela. Jag är ledsen att göra vissa upprörda, men jag förstår verkligen inte. Ska man fira denna dag så ska man göra det ordentligt annars kan man låta bli. Tyvärr är svenskarna lite för tillknäppta för att fira ordentligt så som norrmännen gör. Men men det är vad jag tycker.
Nej nu ska jag krypa ner i soffan igen och bara vara med en bra film och en stor kopp med te. Får se om jag orkar ta mig ut och gå en promenad. Men just nu har jag ingen ork eller vilja till att göra något alls. Som sagt så får jag se hur det blir.
Publicerat: 2012-06-06 @ 16:01:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!