Avslutning

Det är nästan som om jag ska gå sönder och jag vet inte varför. Dagen har varit en bra dag med mycket av solsken, molnighet, blåst och många glada skratt. Hade en liten sommaravslutning med damerna från Medborgarskolan. Vi satt och fikade på Åberga och bara avnjöt det fina vädret och varandras sällskap. Nu dröjer det några veckor innan vi ses igen då vi går på semester. Senare på eftermiddag var jag på Lernia för att ha en avslutning där då vi slutade vår kurs helt och hållet nu. Även där blev det fika, en massa prat (lite väl högljutt vissa stunder) och en massa glada skratt. Har insett att jag kommer att sakna dem mer än vad jag räknat med. Otroligt men sant och det var så roligt att höra hur det har gått för dem under praktiken osv.
Nu blir det till att slöa i soffan med en bra bok eller mitt tråkiga broderi som jag ska försöka bli klar med innan vi kommer tillbaka till efter semestern. Det återstår att se.
Publicerat: 2012-06-29 @ 19:01:59


1 kommentarer
Postat av: Tessa

Broderi som är så roligt! Ge dig till tåls så får du se att du får resultat.

Svar: Nja det är inte riktigt min grej, men jag är alltid villig att försöka.
Milliz

2012-07-01 - 20:33:04 | URL: http://tessameddetmesta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!