Vindarna viskar mitt namn

Känner hur kroppen sviker mig och tragiskt nog visar sig alla arbetskader man har på en och samma gång. Ska inte vara otacksam då det finns värre saker. Men att bli illa tvungen att avsluta ett par saker man gör tidigare än väntat var inte min tanke med det hela. Visserligen blev jag klar som jag skulle så det spelade ingen roll egentligen. Det är bara störande att allt ska spöka och sätta stopp i planeten.
Var iväg med mor och morbror till hjälpcentralen för att hitta en rullator åt lilla mormor. Får bara hoppas att den duger åt damen på höjden. Men jag kan slå mig i backen på att efter att morbror åkt hem kommer mormor ringa mamma och säga att det är fel på rullatorn osv. Skulle inte förvåna mig ett dugg alls. Efter det fixat och lite fikande så åkte mor och jag in till stan för att se lite folk och käka på Ming Palace, givetvis så hade de stängt pga renovering. Det är inte första gången de har stängt när vi ska dit och äta. Ännu en sak att lägga till på listan av små saker man stör sig på. Jag insåg även idag att jag måste bege mig till banken för att kolla upp mitt kort. Vet inte om det är förslitningar på kortet eller att det är avmagnetiserat eller om det bara är chipet som bråkar. Jag som inte tycker om att gå till banken... Men måste man så måste man som man säger.

Vinden viskar mitt namn och snart flyger jag min kos över molnen!
Publicerat: 2012-07-02 @ 19:30:51


1 kommentarer
Postat av: Elza

Det är nog chipet som är slitet. Bara att gå in på banken så beställer de ett nytt kort åt dig. För numera drar man ju aldrig kortet. Ett tips är att ta ut pengar i en bankomat ist, den läser avmagnetremsan. :-)

Svar: Okay, misstänker att det är chipet som är slitet. Får sparka mig i baken imorgon och åka in till banken. :-)
Milliz

2012-07-03 - 14:32:23 | URL: http://meitene.blogg.sr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!