Under all kritik

Dagen är under all kritik av avslappnande och ro. Har varit alltför rastlös under dagen och blir tokig över att vandra runt i min varma lägenhet. Skulle egentligen ha åkt in till banken idag, men jag orkade inte med det då huvudet på något sätt fick för sig att bråka.
För övrigt har det inte hänt något här i mitt riktigt trista liv. Ska försöka ta mig ut på en prommis för att skingra tankarna för en liten stund. Det är ju inte lika varmt ute nu så det bör jag kanske klara av. Imorgon så måste jag in till banken samt till af för att hämta lite papper.
Publicerat: 2012-07-05 @ 17:36:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!