Sommarvärme

Ack och ve nu har jag stopp i kanalen för tänkandet. Insperationen är försvunnen och jag är vettlös. Att klaga av sig kanske inte hjälper men det underlättar en aning. Solen skiner in genom mina fördragna fönster och jag har värmeslag. Under sommartiden är min lägenhet en plåga att vara i. Det är som en bastu upp till 40 grader. Ja ja, för övrigt trivs jag eller? Börjar att tveka angående det och jag vet inte riktigt.
Sitter hur som haver hemma och undrar vart dagen har tagit vägen. Känner att jag inte kommer ihåg vad jag gör om dagarna för övrigt kan det kanske vara bra. Snart är min första semestervecka slut och jag önskar att tiden kunde gå lite långsammare nu när man är ledig.
Publicerat: 2012-07-04 @ 18:51:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!