Singstar och trevligt sinneslag med goda vännerslag

Då är man hemkommen efter att ha varit på en 40 års fest och firat svågern. Det har varit en mycket trevlig kväll med gott skratt, god mat och trevligt sällskap. De flesta eller alla var trevliga, sedan fanns det någon/några som jag tyckte var lite väl närgångna men det är inget direkt som jag vill ta upp här. Har även konstaterat en gång för alla att jag kan INTE sjunga. Men som de säger "Sjunger hellre än bra." Även om jag hade det trevligt under kvällen så ville jag bara gråta. Det var av olika anledningar till att jag ville. Han var där under kvällen och jag trodde att jag kommit över honom men tydligen hade jag inte gjort det. Det var tuffare än vad jag trodde, men jag överlevde och som tur är så träffar jag honom inte så ofta. Jag tänker inte säga något namn så är det bara. Får se när jag lägger upp de bilder jag tog under kvällen. Det blir iaf inte ikväll/inatt då jag snart ska gå och lägga mig. Men jag kände att jag behövde få skriva av mig lite.
Publicerat: 2012-07-08 @ 00:22:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!