Regnrusk och snabba steg framåt

En dag fylld med inget alls och ändå så mycket. Har ägnat dagen till att fortsätta städa där jag slutade igår och givetvis ett par besök hos tvättmaskinen. Känner mig effektiv trotts att raslösheten gror inom mig. Har ingen ro att göra något samtidigt som jag inte har någon ro att bara sitta still. En svår balansgång.
Regnet har kommit om vartannat hela dagen och jag undrar om det inte är så att det är åska i luften också! Har känt av det i stort sätt hela kroppen, framförallt i lilltån.
Imorgon blir det av att besöka mor och följa med mor och mormor för att hjälpa mormor att välja ut en ny rullator. Huga! Hur ska det gå tro? Får bara hoppas att min mormor håller tungan rätt i mun nu för annars går jag!
Publicerat: 2012-07-01 @ 20:27:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!