Regn och ruks över dalen

Idag är det ett helvetes regnväder och solen har lyckats gömma sig ordentligt. Får bara hoppas på att det slutar upp snart. Har inte hunnit göra så mycket än idag. Kört alfapet med syster och jag vann. :-) Kul! Tummen känns och bultar mer än vanligt. Suck, var jag tvungen att klämma den i bildörren igår? Har en liten djävulsgubbe som tittar upp under nageln och det ser riktigt roligt ut. Det är lite stelt idag men det får jag ta antar jag.
Får se vad vi hittar på senare under dagen och om det slutar att regna. Om det blir uppehåll blir det kanske en tripp till Högakustenbron.
Publicerat: 2012-07-16 @ 11:55:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!