Östgötatrafiken

Ännu en dag till ända och jag undrar vad jag har gjort. Men dock har jag ingen större aning om det förutom att jag har varit till stan och ätit kinamat med mor och syster. Följde även med dem hem en stund och kom inte hem förrän vid sju. Men en sak kan jag tala om är att östgötatrafiken har inget förtroende för mig över huvudtaget. Är så frustrerad över hur de inte tar hand om saker och ting och att de aldrig håller vad de lovar att förbättra. Istället har det bara försämrats. Funderar allvarligt på att införskaffa mig en cykel så att jag kan börja cykla istället. Men vill helst inte göra det då en cykel sällan blir långvarig här i Skäggetorp. Det har jag fått uppleva två gånger.
 
 
Publicerat: 2012-07-25 @ 21:46:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!