Nästan som en vanlig söndag

En så relativt vanlig söndag förutom att jag är hos syster och har det allmänt trevligt. Fast det är klart, just nu har vi lite svårt att komma på något att göra. Var tidigare in till Timrå (tror jag det var) och syster köpte sig en ny dator. Vi tog även en tur till köpcentrat och tittade runt och åt lunch. Hittade en ny klänning, ja tro det eller ej men det gjorde jag faktiskt. När vi väl hade kommit tillbaka och jag skulle stänga bildörren så på något sät lyckades jag klämma tummen i dörren. Nu är nageln halvt som halvt blå och bultar lite lätt. Så typiskt mig. Så ja det är nästan som en vanlig söndag.
Publicerat: 2012-07-15 @ 16:44:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!