Minns och blir mer sentimental än vanligt

 
Sitter och minns och blir allt mer sentimental än vad jag kanske borde bli den här tiden på dygnet. Men vad kan man göra? Har alltid varit sentimental i många anseenden och jag misstänker att det är ärftligt då flera i släkten är precis likadana. Har suttit och funderat och tänkt en del på klassen från Lernia. Trotts att vi var en grupp med starka viljor, olika tankar och åsikter kom vi relativt bra ihop. Visst det fanns väl dispyter som gjorde att vi inte kom överens. Men det kunde ju ha varit mycket värre än vad det var. Jag saknar faktiskt den tiden på ett sätt samtidigt som jag inte gör det. Men det kan ju bero på att mycket hände under den korta tid jag var där. Saker som jag ångrar att de hände, saker som jag önskar kunde ha hänt och saker som borde ha gjorts på ett annat sätt. Men det är ju lätt att vara efterklok eller hur? Lite synd att alla inte kom på återsamlingen vi hade. Men men...inget att göra åt antar jag. Roligt var det iaf att träffa dem igen och höra hur de har haft det.  
Publicerat: 2012-07-10 @ 01:50:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!