En lugn och stillsam lördag

En lugn och ganska krokig lördag. Har inte gjort så mycket idag. Säg mig när gjorde jag något direkt så senast? Hmmm, det vet jag inte själv direkt. Med andra ord har jag ett riktigt tråkigt liv. Har varit hemma hos far en sväng nu i kväll och ätit. En av deras grannar var över och åt också. Nu sitter jag i min missanpassade soffa och tittar på "Grabben graven brevid" Blir nog en tidig kväll tror jag mig bestämt. Kom i säng sent igår eller ska jag säga imorse. Ha ha, när jag kollade på klockan sista gången var den fyra på morgonen. Nu är det dags att jag lägger mig skapligt om jag ska orka gå upp på måndags morgon.
Publicerat: 2012-07-28 @ 21:46:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!