Årets semester är slut och jobbet har tagit över

Ännu en ny vecka har börjat och jag är mer än bara trött just nu. Började jobba idag efter fyra veckors ledighet. Men om jag ska vara ärlig önskar jag att man kunde få semester för att återhämta sig efter semestern. Tänk vad bra det skulle vara? Första dagen var helt okay och lugnt för att vara första dagen efter semestern. Lite prat om vad som gjordes under semestern och lite planering för vad som komma skall under hösten. Samt lite prat om stadsfesten som skall vara i augusti. Får väl se vad som komma skall och hur det blir. Inget är bestämt och de är verkligen veliga dessa damer. Väntar fortfarande på att madam med stort C ska komma och jag messade henne för två timmar sedan att hon kunde komma över med nyckeln då jag ska vara kattvakt. Men ack, hur seg kan man egentligen vara?
Publicerat: 2012-07-30 @ 19:58:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!