Vår längtan

Vill att våren kommer. Känner mig ledbruten, nedbruten och vilsen och det känns inte alls bra. Men vad kan jag göra åt det? Får bara hoppas att den här så kallade vintern som har kommit försvinner snabbt. Själv tycker jag att vintern har kommit allt för sent.





Tänk vad en nyutslagen blomma kan göra!




Huvudet snurrar och saker och ting har kanske inte gått som det skulle idag. Men om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte så mycket om det. För jag är på allt för bra humör för att kunna sänkas ner på någon annan nivå.
Nu sitter jag med ljusen tända och en kopp te. Vad mer kan jag begära?
Egentligen har det inte hänt så mycket under dagen. En händelselös dag med andra ors.
Så jag får se om jag lägger upp ett mer upplysande inlägg senare under dagen. För jag är inte så inspererad för tillfället. Kan inte hjäla det just nu!

Publicerat: 2012-01-11 @ 18:28:40


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!