Tvättens tid

Jaha vad kan man säga? Det är söndag och den dagen man egentligen ska vara ledig och ta det lugnt. Men hur många gör det idag egentligen? Alldeles för mycket stress i dagens samhälle.
Har tvättstugan idag och det behövs kan jag säga. Tycker dock inte om att göra den här delen. För det är ingen som gör det åt mig så jag får allt göra det själv. Så nu går maskinerna för fullt så jag får bara hoppas på att de andra maskinerna fungerar de också. Man vet aldrig när det gäller tvättstugorna här i Skägget. Eller vad säger du Elza?

                                                
                                                  Så här fina är inte maskinerna i min tvättstuga.
                                                  Bara så ni vet, de är mycket mer slitna och fula.

Är så irriterad på grannen då hennes hund har skällt från och till sedan 20.00 igår kväll. Men hur mycket jag än säger åt henne så lyssnar hon inte för fem öre. Det återstår bara en sak och det är att ringa till störningsjouren. Men jag drar mig för det men måste man så måste man. 

                                                    
                                                    Grannens hund är större och fulare än vad
                                                    den här är. Denna är söt och underhållande.

Imorgon börjar ett nytt kapitel och jag är lite smått nervös. Fast å andra sidan är det normalt och inget kan gå fel förrän det har gjort det. Men jag får ständiga sms från mamma som önskar mig lycka till och att jag inte ska vara nervös. Det hjälper ju inte dock, men det är rörande att hon tänker på mig. Dock måste jag tillägga att jag inte är 8 år längre.
Publicerat: 2012-01-22 @ 16:27:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!