torsdagsmorgon



God morgon gott folk. Tittar in här en snabb sväng innan jag beger mig iväg till jobbet då jag vaknade tidigare än vad jag egentligen behövde. Tydligen så bestämde min kropp att den var utvilad och stärkt av all vila och vad nu det kan vara för något helt klart. Är pigg och glad just nu så det är viktigast.
Tänk dig att om fem månader vid den här tiden på dygnet så kommer det att vara ljust ute. Kan inte låta bli att längta tills dess. Jag vet jag vet att det är ett tag kvar men jag kan inte låta bli för fem öre.

Tänk vad tiden går fort och att januari månad har gått halvägs och snart är det februari månad. Undrar vad som gör att tiden går så fort, det var inte alls så här när man var liten för då gick tiden otroligt långsamt. Kan det inte finnas något mellanting? Eller är det bara jag som önskedrömmer lite?

Nej dags att leta reda på mössan och resten av ytterkläderna för att bege sig iväg. Det blir inte någon lång dag idag. På något sätt är det skönt samtidigt som det inte är det. Svårt att förklara men så känner jag. Ska vikariera på mitt gamla jobb då de behöver folk. Kul att vikariera för vikarien som tydligen var vikarie för vikarien. Snacka om att det är invecklad. Men de vill inte ta in fler vikarier än vad de har. Mig ringer de bara till om det är KRIS med stora bokstäver. Vojne vojne!

Ha det gött så får vi se om jag skriver något mer senare i eftermiddag. Man ska aldrig säga aldrig och vem vet vad ödet har förutsett för den här dagen.

Publicerat: 2012-01-12 @ 05:50:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!