Tjolavipp!

Go morgon go morgon. Hör fåglar sjunga go morgon i kör!

Vaknade vid fem och var klarvaken. Ändå var jag utvilad och på glatt humör. Det var länge sedan jag vaknade så här pigg och utvilad. Har hunnit med att äta en ordentlig frukost och tre koppar te. Nu sitter jag med en sista kopp innan jag springer in i duschen.

Senare blir det en tripp till IKANO och spana in vad som finns på rean. Ska försöka hitta något för presentkortet jag fick i julklapp. Men det får ödet utvisa om jag hittar något eller ej. När det väl kommer till kritan så blir jag kräsen och irriterad på mig själv för att jag inte hittar något och att det inte finns något som faller mig i smaken.

Ja ja. Lägger in några gamla bilder på mig själv för att stärka egot en aning denna lördagsmorgon.





"Det ordnar sig med is bara man har skriller." Som en gammal kollega skulle ha sagt när något strular till sig. Tänk på det.
Publicerat: 2012-01-07 @ 09:37:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!