Solsken

Solen lyser genom fönstret och värmer mina frusna öron. Skämt å sido, men jag gillar solen just nu.
Tyvärr blir det ingen plundring idag och jag hade sett fram emot det. Kan inte förklara varför men så är det. Anledningen till att det inte blev något är för att Alex fått halsfluss den lilla kraken. När My blev tillfrågad att åka själv ville hon inte följa med. Ville inte lämna mamma, för mamma kunde ju rymma. *skratt*
Nu får jag försöka hitta på något annat under dagen. Vad det blir vet jag inte men en sak är bestämd dock. Ska hem till far senare idag och äta lite mat. Det säger man inte nej till. Plus att jag ska visa far lite av det jag har gjort framsteg i när det gäller släktforskningen.                

Publicerat: 2012-01-14 @ 14:23:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!