Sol och molnfri

Söndags sol och en nästan molnfri himmel kan det bli bättre? Ja om jag inte hade en hals som krånglar och bråkar med mig. Vill verkligen inte bli sjuk nu då jag har för mycket på gång och annat skojs. Visst vissa andra saker ska göras som jag inte ser fram emot men som är ett måste på något sätt. Varje år dessutom, hellsike!!!

Ska om ett par timmar hem till far och äta kålpudding. Mums! Ska även vara med på det typiska och klassiska svenska nämligen att spela bingolotto. En typisk söndagskväll eller vad? Inte min favorit sysselsättning, men det kan ge variation på vardagen och eventuellt kan man få insperation på roligare saker.

                                
Publicerat: 2012-01-29 @ 13:37:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!