Skymmning

Skymmningen har varit här och nu är det lika svart som natten. Inte för att det gör mig så mycket. Det passar mitt humör för tillfället då det är lite mörkt och trött. Snart är jag klar med tvättstugan och har bara en sväng kvar innan det är över för den här gången. Men ännu är inte kvällen över då jag har några få saker att göra innan jag ska fradga kudde.

Imorgon är en ny dag och jag har en ful ovana när jag ska göra något nytt och det är att lägga fram de kläder jag ska ha på mig under dagen, samt fixa allt så det är bara att klä sig och gå till bussen och åka iväg. Jag vet att det är lite paraflext och befängt men det är en del av mig.

Publicerat: 2012-01-22 @ 20:39:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!