Sist men inte minst

Idag var sista dagen på min fas 3 plats och jag måste medge att det kändes konstigt att åka hem med vetskapen om att jag inte kommer att komma tillbaka dit igen. Men jag fick lova att jag skulle komma och besöka dem och berätta hur det går med utbildningen. Vilket inte var så svårt att lova får jag säga. Men det är vemodigt och jag vet inte riktigt hur eller vad jag ska tänka. Jag trivdes verkligen där, både med personal och barn samt föräldrar. Även om man inte får ha några favoriter så måste jag säga att jag hade mina favoriter bland barnen där och det kommer jag att bära med mig så länge jag har mitt minne i behåll.

På måndag börjar jag på service utbildningen som Lernia har. Det ska bli intressant och jag är hur taggat som helst. En ny förändring med en möjlighet att utvecklas lite mer än vad jag gjort den sista tiden. Kanske får jag en ny insperation till att börja skriva igen. Saknar att skriva och det irriterar mig att jag inte har något att skriva om för tillfället. Plus att jag har saker att avsluta så har jag inte någon insperation till att avsluta dem.

Hur som haver så är det helg nu och jag ska njuta så länge det varar för jag känner att jag behöver ett par dagars vila. Har sprungit runt som en galning idag. Gjort ansiktsmålningar, målat med sugrör och flygande papper. Just det får inte glömma att jag har jagat och busat runt och läst böcker. Det är bara en del av det jag har gjort.
Publicerat: 2012-01-20 @ 17:42:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!