Simon och ekarna

Har man varit hemma en stud efter att ha varit på bio med mor. Skönt att få komma hemifrån även om jag har varit extremt trött hela dagen. Filmen Simon och ekarna var väldigt bra och tar upp ämnen som aldrig går ur tiden trotts att det har gått så lång tid efter andra världskriket då filmen utspelade sig från den tiden. Det bästa med filmen för min del är att en av personerna som var med i filmen känner jag sedan tidigare. Eller känner och känner jag väl inte i den bemärkelsen. Men han är iaf min ingifta morbrors bror och han (Peter) spelade rabbi i filmen. Kul att kunna känna igen någon som man faktiskt känner så.

Nej ska leta reda på mina huvudvärkstabbletter och knapra i mig en eller två. Sedan ska jag försöka att koppla av på ett sätt som gör att den försvinner. Kommer nog göra kvällen tidig då jag känner att min kropp kräver mer sömn och mer avslappning. Börjar bli gammal och det känns överallt och lite till. Jag vet jag är inte 30 ännu men jag känner i både kropp och själ att jag börjar bli gammal. Det spelar ingen roll vad folk säger till mig för jag vet vad jag känner och jag har lärt mig att lyssna på min kropp. Visst det är inte alltid jag gör som den vill men jag lyssnar på den. Det är mer vad andra gör om jag ska vara ärlig.
Publicerat: 2012-01-28 @ 19:18:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!