Ögongodis

Har fortfarande fått något begrepp om varför jag har denna minneslucka. Kan vara så att jag var och är fortfarande riktigt riktigt och då menar jag riktigt trött att jag inte kunde reflektera vad som har hänt under dagen. Men det kan vara något annat som spökar både med mitt sinne så som min kropp.

Lägger in lite ögongodis för er som tittar på Glee och är lika tokiga i den serien som jag. Kan inte hjälpa det men jag är fast med allt drama, intriger och bråk som händer i serien.





Givetvis är det på Matthew Morrison då han är min favorit i serien. Kan inte hjälpa det ,men han är lite av en killa ska se ut om man nu ska följa mått och tycke osv. Vad kan jag säga? Lite fjortis aktigt kanske men det bjuder jag på i så fall.


Imorgon blir det till att gå på julgransplundring med My och Alex. Far och Kerstin ska följa med också om jag förstått rätt. Men det är alltid kul att komma hemifrån ett tag även om det är att gå på julgransplundring. Om inte annat så får man se det genom barnens ögon och det är ju helt annat än om man ser det från min synvinkel.

Publicerat: 2012-01-13 @ 21:01:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!