Kliande ögon

Är faktiskt överlycklig om jag får säga det själv. Har sovit hela natten och dagen har inte alls bråkat med mig. Inte mycket jag begär märker jag. Kanske är det så då man inte får så mycket i livet så blir man glad över det lilla. Givetvis kommer det en motpol mot det glada och positiva. Det gör det alltid och man kan inte räkna med något annat heller. Det jag försöker få fram här är att mina ögon har kliat och runnit hela dagen. Försöker de säga mig något eller är det bara för att jävlas med mig?

Önskar så innerligt att jag kunde sitta i ett litet hus ute på landet, helst i den djupaste skogen. Där skulle jag bara njuta av den fridfullhet som infinner sig och en STOR kopp te. Samt en mycket bra bok då jag har ett tjog med böcker som jag vill läsa sedan jag fyllt år.


                                                                
Publicerat: 2012-01-04 @ 17:40:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!