Kladdkaka

Har bakat som en tok och nu har både socker, mjöl och mjölk tagit slut. Konstigt egentligen, kan inte förstå att det kan gå så fort och att det kan bli så mycket. Å andra sidan, när jag väl kommer igång så blir det mer än bara lite. Det mesta hamnade dock i frysen för annars kommer jag sitta och moffa i mig allt själv och efteråt mår jag inget vidare. Men jag sparade lite kladdkaka uppe som jag har provsmakat av. Gav mig själv tummen upp och insåg att "Inga" och "Inge" inte tar hand om disken åt mig. Det får jag göra själv. Undrar varför det är så! När man har två osynliga inneboende så borde de hjälpa till tycker man ju. Men dessa två är smått lata. skratt


Publicerat: 2012-01-22 @ 00:47:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!