Ior mot frågetecken

Hela den här dagen har gett mig fler frågetecken än vad jag kunnat ge. Sprungit runt bland stollar som inte har koll för fem öre. Har verkligen arbetsförmedlingen den koll de säger att de har? Jag är tveksam måste jag säga.


För övrigt vet jag inte om dagen har gett mig något nytt som jag kan bearbeta på ett analytiskt sätt som kommer att göra mig galen. Det får mig att bli som ett stort frågetecken på många fler sätt än vad som är möjligt.

Tisdag eller är det onsdag? Vet inte har inte riktigt koll på vilken dag det är. Eller?









Ja jag är ett stort fan av Ior och det går inte att hjälpa.
 Nej nu ska jag gå vidare och så får vi se om jag lägger in något mer inlägg senare idag.

Publicerat: 2012-01-17 @ 15:32:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!