Hemkommen

Nu är man hemkommen efter att ha varit hemma hos far och ätit middag och spelat bingolotto. Givetvis vann man inget men det gör inte så mycket i dagsläget även om det hade varit roligt om man vunnit något. Jag skulle ha blivit glad om jag bara vunnit 2 sverigelotter. Men hur stor är chansen att man vinner när det är så många som spelar?

Sitter och tittar på "Spårlöst" och väntar på att John Blund ska komma så att man kan få sova lite. Visserligen är jag trött, men tyvärr så är chansen att somna nu allt för liten. Bör bli lite tröttare och mer avslappnade i kroppen innan jag lägger mig. Så jag har en stor kopp koffeinfritt te på bordet och stickning i knäet som jag ska fortsätta med. Eller rättare sagt färdiga små rutor som jag ska fästa ihop så det blir ett lapptäcke som mor och Anton har beställt till landet. Har försökt att matcha färgerna som de har där ute och det är mycket blått och en del lila.

                                   
Publicerat: 2012-01-29 @ 21:14:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!