Fredag

I brist på en bra rubrik så får det bli som det blir. Idag är en dag då jag inte vet så mycket utav den. Hela dagen är som en dimma och jag minns inte mycket av vad som hänt. Har jag varit på jobbet? När kom jag dit och när kom jag hem? Har jag varit hemma eller vart har jag varit? Det är skrämmande och rysande på samma gång. Det har hänt förut men då har jag varit hemma och varit sjuk.

Nu ska jag sätta mig och njuta av stunden med en kopp te och försöka luska lite i mitt huvud varför det har blivit som det har. Känner att jag behöver göra något åt detta även om jag inte vill.
Publicerat: 2012-01-13 @ 16:51:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!